Riktigt så illa som...

image59


bilden visar är det inte. Tycker riktigt synd om kvinnan på bilden men som det ser ut så verkar hon vara nöjd och det är det allra viktigaste. Jag skulle absolut INTE ställa upp en likadan bild och jag väger betydligt mindre.

Började morgonen med en promenad på 50 min i ett ganska blåsigt väder=(. Hem och fräscha upp sig lite innan det var dags för vv. Vågen visar  -0,3 kg och visst det är ett minus men jag är besviken. Så hårt som jag kämpar både med att äta rätt och att träna så hade jag hoppats på lite bättre resultat. Pratade lite med konsulenten och jag ska öka pointsen lite och äta lite mer varje dag. Idag försöker jag spara motionpointsen till helgen och försöker även spara ca 1-2 points varje dag  till lördagen då jag vill äta gott.

Nu ska jag starta en maskin tvätt, plocka undan i köket och ta mig en kopp kaffe innen maken och mellansonen kommer från träningen.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback