Nu har jag tränat...

Nu har jag tränat...

på min crosstrainer=). Det blev 35 min, dist: 8,12km och ca 300 cal. Vet iof inte hur trovärdig digitalmätaren är men försöker göra minst lika bra som gången innan men allra helst bättre.

Lagade pasta med rökt skinka och ärter till middag som jag hittade på
Äta bör man annars dör man . Barnen gillade den och åt bra även mellansonen som är lite kinkig med maten och nya rätter, det är verkligen kryss i taket.

Nu måste jag försöka få i mig lite att äta innan jag jobbar sista natten. Har fått i mig ungefär hälften av vad jag ska och det är inte speciellt bra nu när jag vill gå ner i vikt. Hade köpt advokado i måndags eftersom det ger en del points, är gott och framför allt lätt att stoppa i sig. Den enda som var mogen var helt randig av brunt så det var bara att slänga=(. Får se om jag tar några smörgåsar och ett glas mjölk innan jobbet.

Fy vad jag är trött på telefonsäljare...det ringer minst 1ggr om dagen, ofta flera olika. En del tutar det bara i när man svarar*grrr*. Försöker vara någolunda trevlig mot den som ringer men försöker avsluta snabbt. Så fort det är en röst eller telenr vi inte känner igen så svara vi: Är det något du ska sälja så är vi inte intresserade, tack. Oftast brukar de ge sig och avsluta snabbt men ett fåtal gå på och ifrågasätter och börja ställa frågor. Beroende på hur många det har ringt under dagen så är tålamodet olika långt. Försöker tänka att de bara gör sitt jobb och jag behöver inte vara otrevlig men ibland får jag bita mig i tunga både en och två gånger.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback