Mycket träning...

image57


har det blivit idag. Nu ger jag järnet och SKA ha en bättre viktnedgång än jag hade i lördags. När jag kom hem från jobbet var jag ute och gick i 1h och nu i kväll har jag tränat 35 min på crossen och även gjort magövningar. Har även försökt att inte låta det går mer än 4 h mellan måltiderna. Kämpar på med att få i mig allt vatten som jag ska ha.

Vänninan kom med L&B kläderna idag och tösen blev överlycklig över
klänningen och hårbandet. Hon har gått med den hela kvällen och har försökt att övertala mig, så hon får ha den på dagis i morgon. Icke sa Nicke, hon får inte börjar med att ha den klänningen på dagis. Barnen har haft så mycket kläder som har blivit förstörda genom saxklipp, tuschpennor eller matfläckar. Hon får allt finna sig i att den får vara "finklänning" nu i början.

På jobbet har det varit lungt inget har hänt, ingen har sagt något men jag har inte träffat/sett personen som onsdagens blogg handlade en del om.

I morgon planerar jag att göra en wok på färsk skinka. Någon som kan ge mig tips på vilken skink sort ni använder/skulle använda? Jag vet inte riktigt men det jag har tänkt mig använda är kallpressad burkskinka. Har faktiskt inte gjort wok på skinka innan, så  jag blir lite osäker vilket som kan bli godast.

Hoppas verkligen morgondagens väder blir lika vackert och skönt som det har varit idag. Sol och 14 grader varmt, snacka om underbart vårväder.

Ha en trevlig kväll!


image58

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja vädret har verkligen varit kanon!
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med woken, använder alltid kyckling.

Ha det gott!
Kramiz

Postat av: Anonym

Bra jobbat tjejen!!
Håller med om vädret, så underbart!

Ang. woken så tror jag att den skinkan blir jättebra till just wok! Testa vetja! ;-)
Tack för dina kommentarer ang. barnvagn. Mycket tänkvärt! Ska bli intressant att se vad rött står för. Jag tänkte mest som en färgklick och att vårt barn som också kommer vara en liten "färgklick" *s* kommer matcha varandra så fint. ;-P KRAM!

2007-03-12 @ 23:03:41
URL: http://grodis.bloggagratis.se
Postat av: Åsa

jaaaa,kanon väder här igår! Och solen är på g i dag oxå! :)
Härligt!Vad flitigt du sliter med vikten!
Kram på dig!

2007-03-13 @ 07:36:34
URL: http://havsbrus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback