Mycket av allt...



image40

blir det idag. Har en riktig äta dag EN gång månaden precis innan mens och då äter jag allt jag sugen på. Det sjuka är att när jag gjorde det för en månad sedan så hade jag en  riktigt bra viktminskning veckan efter. Få se hur det blir denna gången. Har en kille som styrketräna ganska mycket på jobbet och han säger att han har en äta dag regelbundet eftersom det lurar kroppen att tro att nu kommer det bättre tider så då bränner den bättre. Vet inte om det är sant men har hört det från lite olika håll. Jag kommer iaf hålla fast vid min äta dag EN ggr i månaden

När jag var och handlade lite så stod det en hemlös som tiggde. Vet att det råder delade meninga om man ska ge eller inte eftersom en del menar på att pengarna bara går till sprit. Ja det kanske det gör eller en varm kopp kaffe eller lite mat. Jag brukar alltid ge en 20kr om jag har det annars blir det bara mynt(fast det kan bli en del). Tänk själv att stå där och frysa, utlämnad till folk där vissa inte ens tittar och andra som blänger. Nä fy så nedvärderande det måste vara att stå där så jag ger till 99%. Och vill de ha sprit eller droger så får de alltid tag i det. Brukar även köpa tidningen som en del hemlösa står och säljer. De försöker göra något för att tjäna lite pengar och det tycker jag verkligen ska belönas.

Det blir en lugn hemmakväll, barnen äter chips o dipp och är i 7:e himlen=)). Maken ligger och slöa framför teven och jag är här vid datorn...igen*s*. Ska kolla på 2:a chansen om en lite stund.

Snacka om att detta bloggandet är som ett gift. Trodde inte själv att jag skulle skriva varje dag och absolut inte flera gånger. Nu ska jag försöka få iväg detta meddelandet och slita mig härifrån .

Ha en trevlig lördagskväll!

Jag fattar inte om jag gör fel eller vad som händer. Nu står det: Inlägget är sparat som utkast och är inte publicerat
Jag har tryckt på spara & publicer fick fram sidan och skrev även en kommentar för att testa. Nu är inlägget häck päck väck*suck* eller så blir det dubbel...IGEN*djup suck*. JAg publicera om det nu ca 40 min efter det andra eftsom det forfarande inte har dykt upp.

Kommentarer
Postat av: KvinnaFruMamma

Testitestilatest

Postat av: KvinnaFruMamma

Konstigt...kommentaren på förra inlägget finns här. Det vet jag eftersom jag har tillägg på detta senaste. Det syns även på tiden för inlägget respektive kommentaren. Vet inte om de andra på blogg.se ha samma problem med få jag har tittat på verkar kunna publicera utan problem. HA de problem så har de inte skrivit det...Jaja nu syns det iaf

2007-03-03 @ 20:45:49
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback