Många samtal...

image44


har det blivit idag. Har pratat med facket, företagsläkaren, den tillfälliga chefen och den andra personen som är drabbad. Inget nytt har framkommit men jag meddelade om påhoppet igår så förhoppningsvis talar någon med denne person så jag slipper bli påhoppad mer.

Läkare skrev ut någon medicin som ska vara bra mot magen. Har precis hämtat den, det är en kur som ska tas i 14 dagar. Bara jag slipper smärtan i magen och kan börja äta. Nu har jag så ont att jag går vikt framåt. Har bara fått i mig en kopp välling, mår så illa och får kräkkänslor så fort jag försöker tugga. Har ätit flera novalucol redan men de hjälper inte mycket.

Kommer stanna hemma idag då jag inte har sovit mycket i natt + att det ingen som tackar mig för att jag går dit i detta skicket. Stannar hemma och försöker stoppa i mig lite med jämna mellan rum. Ska även testa om proviva lindrar lite.

Här hemma händer det inte mycket idag, heller.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback