Kom och ta mig...

image48



långt här ifrån, långt härifrån, långt här ifrån. Kom och ta mig långt här ifrån långt här ifrån.*nynnar*
Den låter har jag haft i huvudet på jobbet hela dagen. Ville verkligen inte till jobbet idag=( men jag  har ingen valmöjlighet, tyvärr*suck*.
Inga besked idag heller, som vanligt med andra ord. Avdelningen som jag är på nu, är enligt sitt nya schema lediga fredagen kvällsveckan. Jag är det inte, ordinarie tid är 4 h och jag jobbar 50% så 2 h ska jag vara på jobbet på fredag. Skulle säkert få flexa men varför ska jag bjuda på det?*kärringen mot strömmen*. Jag går dit i 2 h och gör inget eftersom det inte går att arbeta själv på den avdelningen. Min gamla avdelning går jag inte till så länge
problemet inte är löst. Vill de att jag ska vara ledig så får de fixa det för jag tänker spara min flex till viktigare ledighet.

Skulle ha tränat idag men har ont i huvudet, magen och fogarna(foglossning) pga av att mensen äntligen har behagat dyka upp. Ska se om jag kan träna i morgon, det beror lite på hur ont jag har i fogarna. 1:a dagen brukar vara värst.

I morgon hoppas jag innerligt att jag får det beskedet jag har längtat efter (inget jobb relaterat). Ni får gärna hålla en tumme eller två. Avvaktar och berättar mer vad det handlar om när jag har fått besked.

Me &I party ska jag till i morgon, direkt efter jobbet. Vet inte riktigt vilka kläder jag ska välja. Pojkarna ska iaf få varsin t-shirt men till tösen är det lite svårare. Finns jättesöta kjolar och toppar men hon använder knappt de hon har eftersom hon bara vill ha klänningar. Hon är ju en prinssessa och dom har ju bara klänningar. Får visa barnen lite vad de har att välja på i morgon fm.

Nu måste jag försöka äta något. Har inte ätit mina points än. Försöker stoppa i mig men jag tillhör den kategorien av människor som får svårare och svårare att äta när jag är trött, må dåligt är sjuk osv. Det är INTE bra det heller för då tror kroppen att det är svälttider och håller stenhårt i fettet. Minsta lilla fett som tillförs försöker kroppen sparar. För att jag ska få en skaplig viktnedgång  får jag inte låta det går mer än 4 h mellan målen. Nu de senaste dagarna så kan jag inte påstå att jag äter för att jag är hungrig utan för att jag måste.*suck*. 
Nä nu får jag gå och leta i kylskåp och skafferi och se vad jag kan tänka mig. Det jag möjligtvis kan tänka mig är en smoothie men det beror lite på vilka bär vi ha i frysen. Jag får kolla upp det.

Ha en trevligt kväll!


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha känner igen det där med att bara vilja använda klänningar!

Min 4-åriga prinsessa vet vad hon vill ;-)

Kram

Och givetvis håller vi både tummar och tassar här hemma!

Postat av: Hona med Bruten Själ

Hallojs där! Jag håller tummarna för fulla muggar! :-) å detdär med klänningar.. undrar om det finns nån liten tjeja under 7 år i detta landet som INTE skulle vilja vara prinsessa emellanåt? hi hi... (finns det någon över 7 ens? *fniss*)

2007-03-06 @ 22:55:31
URL: http://enhona.blogspot.com/
Postat av: åsa

Läste om "röran" på ditt jobb!
Känner alltför väl igen den......det fanns massor av såna "fall" på mitt gamla jobb!
Hoppas det löser sig snart så du kan koppla av!
Kram!

2007-03-07 @ 06:16:24
URL: http://havsbrus.wordpress.com
Postat av: Carina

Klart att jag håller tummarna för dig,
och hoppas att det går "din" väg!
Men vilka fina kläder, har aldrig hört
talas om det märket innan!
Kram Carina

2007-03-07 @ 10:16:20
URL: http://medlem.spray.se/skalet2001/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback