IRRITERANDE...

image35

är det när det är så segt. Jag VET att de håller på med uppdateringar men det är frustrerande när man får kämpa för att överhuvudtaget kunna logga in. Alla felmeddelanden som hela tiden dyker upp så fort man ska göra göra något på blogger*grrr*.

Har tränat i kväll och siffrorna blev: Tid 35 min, Dist 8,3 km och 306.4 kalorier har förhoppningsvis försvunnit.
I morgon är det dags för vv och resultatet blir nog inte speciellt bra. I veckan har jag ätit och druckit för dåligt och har även PMS och mens är på G så jag är uppsvullen=(.
Vi får se vad vågen säger i morgon ska inte måla f-n på väggen än. Hittills har vågen faktiskt varit väldigt snäll mot mig.

I kväll är jag gräsänkling då mannen är ute med jobbet, barnen sover och jag bara njuter av lunget.

Fredag kväll och en lite rolig bild får det allt bli;-P
image36

Nu har jag suttit här i över en timme och har fortfarande inte lyckats publicera inlägget*muttrar*
Skam den som ger sig, jag SKA lyckas även om det tar en timme till. När jag väl lyckas så kommer det väl 3 lika dana inlägg på raken. Ja vi få se vad det blir av det.

Trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: KvinnaFruMamma

Jag blir gaaaaaaaalllllllllllleeeeeeeeeeennnnnnnnn!
Ser inlägget så jag kan kommentera det men det kommer inte ut på bloggen. Jag har uppdaterat, rensat i cashminnet, uppdaterat igen och säkert publicerat det 4-5 gånger nu. Jag blir tokig på detta. Vet faktiskt inte vad jag ska göra mer...jag har även startat om dator eländet oxå.*gaaaahhhhhhhhhhhhhh*
Jag ger upp för inatt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback