Helgen är snart slut.

image64


Det går fort, alldeles för fort.
Jobbar bara 4 dagar nästa vecka*skönt*. Fredagar när man jobbar kväll(2-skift) är man alltid lediga. Det blir lite mer helg då=).

På tisdag blir
ME & I partyt förhoppningsvis av, sist blev det inställt på grund av sjukdom. Få se vad jag ska köpa men just nu lutar det åt: den här klänning till tösen, denna är oxå läcker men hon fick en liknande på L & B.
Älste sonen vill ha den här och den här, mellan sonen vill ha den här och denna. Det blir bara ett plagg per barn och just nu verkar 1:a valet mest troligt. Få se på tisdag jag kanske ändra mig helt när jag väl ser kläderna IRL.

Har börjat med att försiktigt intervall träna lite på crosstrainen. Först kör jag normalt i 10 min sedan ökar jag tempot varannan minut i ca 30 sek. Håller på så tills jag har kört i 30 min och sedan är det normaltempo i ca 5-10 min.
Målet är att orka hålla det ökade tempot i 1 min, normalt i 1 min öka 1 min osv... Kommer nog dit förhoppningsvis och ca 2 veckor. 

Vilade i ca 10 min och sedan var det dags för magen. Gjorde de 2 översta övningarna + 2 till*pust*. Det kändes vill jag lova men vill man vara fin får man lita pin*S*.

Så ska man prata med chefen i morgon*vill inte*. Få se om han berätta något mer än vad jag redan har fått veta genom facket. Kommer iaf klagöra att detta är något jag absolut inte vill även om jag tyvärr måste rätta mig i ledet. Jag har inte så många andra valmöjligheter som det ser ut just nu=(( . Ingen som vet något ledigt jobb?

Ha en fortsatt trevlig kväll!


image65

186371-26

Kommentarer
Postat av: Carina

Men hur fick du ut din blogg igår, fungerade inte alls när jag skulle lägga ut mina efit bilder!
ATtans vad de är flitig med din träning, just det är nog min "ömma tå", hatar att träna, självklart skulle jag vilja komma igång med något jag oxå. Har förr, i mit förra liv som jag brukar säga tränat mycket, mest löpträning då, nu blir det promenad tilloch från jobbet bara!
Håller tummarna att det går bra på jobbet idag!
Kram Carina

Postat av: Anonym

Hej,

kul att du tittade in hos mig! Jag har svarat på ditt inlägg.

2007-03-19 @ 09:58:18
URL: http://arkeologwannabe.blogspot.com
Postat av: Sejd

Hej,

kul att du tittade in hos mig! Jag har svarat på ditt inlägg.

2007-03-19 @ 09:58:23
URL: http://arkeologwannabe.blogspot.com
Postat av: åsa

Hoppas samtalet med "bossen" går bra!
Lycka till!
Kram

2007-03-19 @ 11:19:20
URL: http://havsbrus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback