Har mycket energi.

image79

186371-26

Vet inte vad som har hänt här hemma. Antingen är det solen och det fina vädret eller så är jag på bättringsvägen. Skulle tippa på att båda orsakerna  spelar in men det känns fantastiskt.

Min dag: Slutade lite senare pga möte. Åkte direkt och hämtade barnen, hem och hänga upp tvätten som precis var klar, i stort sätt när jag hade hängt upp allt kom maken hem. Han tog en snabbdusch sedan bar det iväg till väla och IKEA. På väla bytte jag skorna jag köpte igår på intersport, provade och hittade träningsbyxor på team sportia som faktiskt satt jättebra*överlycklig*. Vidare till hälsokosten Må bra för att införskaffa femicur som ska hjälpa vid PMS. Sedan blev det in på ikea och vi passade även på att äta där. Hemma runt 18.40 och jag bytte om och promenerade i 1timme väl hemma satt jag och tog det lungt i ca 30 min innan jag fixade mig en smoothie, knäckebröd och lite valnötter. Började plocka undan, damma och torka av i köket. Dammsög på nedervåningen och när jag var klar så fortsatte jag med mitt strykberg=( tills ca kl 23.

Nu ska jag alldeles straxt gå och sova!
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Carina

Heeej, länge sen jag spenderade tid vid datorn så nu är det dax igen att läsa några bloggar.
Skönt att läsa att du mår bättre igen, de gör inte jag, sjuk igen, fattar inte detta. Men idag ska jag till läkaren för undersökning tack o lov!
Kram Carina

Postat av: Annellie

Hej!
Jag har fixat barnvakt till er. Det är en tjej i klassen som har en dotter, ca 19 år. Barnskötare. Hon ställer gärna upp ibland o hjälper er. Hon vill gärna ha med sin pojkvän, eftersom hon bor i Höganäs o inte har körkort. Men pojvännen är lika glad i barn han, så det kommer nog bara vara bonus!!
Hör av dig via telefon eller mail så ska du få hennes nummer.
Kram A.

2007-03-27 @ 20:08:49
URL: http://www.a-alex.com
Postat av: Martina

GOOO Girl

2007-03-28 @ 08:56:46
Postat av: Annelie

Kul med en så energirik dag som både fick innehålla shopping, egen tid OCH alla de där sakerna man bara MÅSTE göra hemma.

Längtar efter en sån dag jag också ;-)

2007-03-28 @ 14:30:16
URL: http://www.tigerfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback