Har inte uppdaterat...

 på några dagar. Det har varit fullrulle här hemma till onsdag sedan blev det platt fall=(. Har inte haft någon ork alls till att gå in på datorn. Idag när jag hade hämtat barnen och gett dem fika så däckade jag i sängen. Sov i 2½ h och fick släpa mig upp för att få i mig lite och äta. Ska alldeles straxt gå och sova igen*ZZzzZZzz* .

Var hos läkaren i går och jag ska börja jobba heltid igen*skönt*. Det blir 3 st 4 dagars veckor så lite mjukstart blir det allt.  Ska på återbesök om ca 3 v för lite uppföljning.

Vv i morgon men med mens på G så tvivlar jag att det ens blir ett minus. Har haft lite svårt att få i mig all mat + minst ca 2 l vatten, ju tröttare jag blir ju mer slarvar jag=(.
Fast lite motion har det blivit: mån- tors ca 1 timmers promenad och ons-tors cross 40 min + magövningar.
Om jag inte är helt däckad i morgonbitti så ska jag ut och gå ca 1 h.


Trevlig helg!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback