Full ös idag.

image69

Här är det en del att göra idag men en kopp kaffe framför datorn är ett måste*s*. Ska lämna alla barnen kl 11(den store har studiedag). Åka med nycklar och lista till de som ska servar min moped, sedan blir det handla. Hinner jag laga mat så är det kanon men tyvärr tror jag det inte finns tid för det innan jag börjar jobba. Alternativa maten är havregrynsgröt och ägg, det går snabba att fixa.

Så fort jag har druckit upp kaffet ska jag fixa lita lite med tvätten, göra en inköpslista och lämna barnen.

Hoppar över träningen idag måste låta kroppen vila en dag i veckan.

Får skriva senare i kväll vad som blev gårdagens inköp. Blev en del ändringar som det alltid brukar bli=). Planerar in ett ME&I party andra halvan i april (A självklart kommer jag på dit om jag kan ta mig dit, 2 dagar efter op).

Ha en bra dag!
kramis

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hoppas du fick allt gjort som du ville. Utan att stressa.

Må gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback