Förra inlägget...

image59


blev visst med en aningens liten text. Vet faktiskt inte varför det blev så men det var iaf inte meningen.

Har mått lite dåligt de senaste dagarna därav den dåliga uppdateringen. Här kommer det lite snabbt:

Tisdag: Var hos företagsläkaren som blev ganska irriterad av att jag fortfarande inte fått någon information var jag ska vara eller vad som händer. Blev fortsatt halvtidssjukskriven månaden ut*skönt*.
Kom hem och var ute och gick i ca 1½ h men det blev ingen annan träning.

Onsdag: Lönesamtal med chefen och även om jobbsituationen*jobbigt samtal*. Fick iaf veta att jag tillsvidare får följa skiftgången på den avdelning som jag är utlånad till dvs jag slipper natten nästa v. Det kändes oerhört skönt att få veta. Nu slipper jag hålla på och oroa mig vad jag ska vara, vilka tider och vilka jag ska jobba med. Det var verkligen som en sten föll från bröstet.
När jag kom hem gick jag på 1h promenad. Hämtar barnen och blir så trött så när mannen kommer hem så sover jag i ca 2h. Går upp äter lite, slötittar på teve och går och lägger mig tidigt.

Idag torsdag så är älste sonen sjuk=( men farmor & farfar ställer upp och passar. Blev stressad i morse av att tösen inte skyndade sig + att älste sonen skulle lämnas på annat ställe så jag har haft riktigt ont i magen hela dagen=(. Snacka om att man är lättstressad. När jag slutatde jobbet var det bara att skynda sig att hämta älste sonen och åka till sjukhuset (gammal bokad tid). Hem hämta syskonen på dagis och väl hemma försöka få tag i facket eftersom de tydligen äntligen har haft ett möte med chefer, personal, företagshälsovården och facket. När jag får tag i honom så kan han inte prata så jag får inte veta speciellt mycket. Han verkade nöjd och sa att det kommer och bli bra. Får väl mer info i morgon eller på måndag.
Går och sover i ca 2 h när mannen kommer hem och ska straxt gå och sova igen eftersom jag är grymt trött.
Har ont i halsen så det är kanske något skit i kroppen som gör att jag sover såhär mycket. Hoppas innerligt att jag slipper få mer förkylningar nu, vore skönt om man kunde hålla sig frisk i mer än 2 månader i taget.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll. Jag ska gå och lägga mig*zzZZzzZZ*

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Carina

Usch det låter då inte alls hälsosamt,
inte alls konstigt om du känner det trött
och sliten. Tar på krafterna när det är "stökigt"
runt om så som du har det med jobbet nu.
Hoppas att du nu inte blir sjuk utan kan ta vara
på helgen istället, kram Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback