De håller tydligen på...

De h?ller tydligen...
med uppdateringar på bloggen för att det ska gå snabbare. Hoppas verkligen det blir bättre för allt tar en oerhörd tid från att logga in till att försöka publicera inlägget.

Ja så är det fredag och 5 dagar kvar till beskedet...

Nu dröjer det 2½ v tills det är dags för att jobba natt igen*skönt*. Gillar inte dessa veckor men tyvärr är schemat så att det inte går att göra speciellt mycket åt.

Har precis gått upp och sitter och försöker få i mig dagens första glas vatten, snart dags för kaffe*YEEEAAAA* . Ska även fixa lite lunch till de 2 som är hemma, de har beställt stekt potais, ägg och bacon själv tänker jag äta havregrynsgröt. Hade varit gott med stektpotatis men det är alldeles för mycket points i en portion + med mina PMS så kommer jag inte att kunna sluta äta. Det allra bästa är att försöka göra så det precis räcker till barnen eftersom jag ställer mig inte och bara steker lite till mig själv.

Ska hämta den älsta efter lunchen och sedan planerar jag att träna lite.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad är det som händer på jobbet.....uppsägningar eller????
Trist i så fall......sånt skapar alltid dålig stämning!
Vet hur det var när "min" fabrik bommade igen.....helt värdelös stämning!
Ha en bra kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback