Äntligen...

Kaffe

sitter man här med en GOD kopp kaffe*njuter*.

Mår konstigt i dag men kan inte sätta fingret på vad som är fel. Kunde inte äta frukost med barnen utan för ca 20 min kunde jag trycka ner en smörgås. Fryser men har inte feberfrossa, trött fast jag har sovit både många timmar och väldigt gott inatt. Trodde först att mensen är på G men när jag började räkna efter så är det ca 1½-2 v kvar. Äl tvivlar jag på för jag mår inte såhär då. Ja tiden får utvisa om det är början på någon sjukdom*hoppas INTE* eller om kroppen är i lite obalans.

Ska försöka ta min planerade promenad idag även om det kanske inte blir så lång som jag hade planerat. Vi få se lite, 1½ h tills jag ska lämna på dagis.

I dag ska min mope lämnas på service. Hoppas verkligen mannen kommer ifrån lite tidigare så han kan köra iväg med den och får skjuts tillbaka med sin arbetskamrat. Tyvärr är det mest troliga att vi(hela familjen) får åka iväg så fort jag har slutat jobbet och åka återigen dit imorgon för att lämna nycklarna. Affären ligger ett par mil här ifrån så det tar lite tid att köra dit.
Blir stressigt eftersom jag slutar 18.30, hemma ungefär 18.45. Åker vi direkt så är vi förmodligen hemma igen till 19.30-20.00 och jag ska på Me & I party kl 19.30. Jag får väl bli lite sen, har inget val. 

Nu börjar jag bli riktigt sugen på att byta min mobil. Vill ha en med bra kamera och lyssna på musik. Min gamla kommer vi överlåta till älste sonen med ett kontant kort i. Lite tidigt än men han kommer inte få sprina omkring med den, utan den får han bara ha vid speciella tillfällen.
Vad har ni för mobiler? plus och minus?

I dag blir det laxfilé till lunch. Middag kommer jag förmodligen inte hinna med utan det får bli något på partyt. Får äta något lite kraftigare än en frukt vid fikat på jobbet, så jag håller mig bättre.

Nu ska jag starta en maskin tvätt och stryka lite innan barnen ska lämnas.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tjena!
Jag ska också ha Me and I party, fast inte förrän i maj. Du är välkommen då! Usch, jag blir deprimerad när jag hör hur det är på ditt jobb och hur du mår. Hoppas på förbättringar och en gladare C!!! Kram på dig, jag håller alla tummarna för dig!

Postat av: Carina

Just läst ditt inlägg i min blogg, hoppas nu verkligen att det blir BRA, riktigt BRA.
På något konstigt vis så får mobbarna med sig
andra människor, som hänger med på deras ideér
och handlande, gissar att dte är av rädsla för att
själva bli offer!

Vad det gäller mobiltelefonen är jag helt fel person att svara på det.
Själv har jag en nokia som jag fått ärva av Stefans chef Marie. Enda extra jag har på den är radio, kameran har jag alltid med mig iallafall!
Kram Carina

2007-03-20 @ 18:50:39
URL: http://skalet2001.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback