Ursäkta mig!

image180

Ursäkta om jag inte är aktiv just nu i kommentarerna på andra bloggar. Orken finns inte utan jag läser mest. Ska försöka skärpa mig men jobbsituationen tar mer på mig än jag trodde=(.

Mår sämre att vara tillbaka på min avdelning även om jag är på ett annat skift. Bara tanken på att jag förmodligen måste gå tillbaka till mitt gamla skift får mig att börja gråta. Har pratat med facket, företagsläkaren och i morgon även min chef. Alla väntar in konsultens rapport  och jag måste erkänna att jag innerligt hoppas att den gör så att jag slipper gå tillbaka. Hela min kropp skriker VILL INTE, VILL INTE. Jag vill inte vara någon försökskanin...IGEN.

Nu ska jag gå och duscha, har varit ute och gått i över en timme och det känns i kroppen*puh* Sedan blir det bingen för mig, trots kvällsvecka 14-22 så måste jag upp vid kl 7 för att fixa frukost och få iväg älsta till förskolan.

Sov gott!
 

Kommentarer
Postat av: A

Hoppas det ordnar sig för dig....Tråkigt att det ska kännas så. Ha det så bra du kan:)

Postat av: Nette

Det låter inte alls bra - trivs man inte på sitt jobb blir hela vardagen jobbig :(
Hoppas det löser sig på något sätt!!!!
Kram!

2007-06-12 @ 20:21:58
URL: http://enkelmenrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback