Trist läsning...

men här kommer en kort sammanfattning av senaste veckan.
I onsdags var jag hos företagsläkaren som sjukskrev mig resten av förra veckan. Han mailade även personal och berättade att jag behövde gå tillbaka till den tillfälliga avdelningen eftersom jag mådde bättre där än på min ordinarie arbetsplats. På torsdagen försökte jag ringa personal men fick inte tag i henne. I går(måndags) hade jag fortfarande inte fått tag i henne. Ringde läkaren och frågade vad jag skulle göra?? Skulle jobba på måndagen men visste inte alls var och vilka tider som gällde. Hade jag varit kvar på min avd så var det natt som gällde men det jobbar de inte på den andra avdelningen. Läkaren ringde någon timme senare och berättade att jag hade fått tid för samtal på fredag och passade även på att fråga om jag hade hört något från personal  men inte då.

Jag började bli ganska desperat. Läkarintyget var bara till söndagen, blev jag tvungen att gå till min ordinarie avdelning(natt) så hade jag rasat riktigt långt ner. Tillslut ringde läkaren igen och meddelade att jag hade fått godkänt att börja på den tillfälliga avd och att han sjukskrev mig tills i dag.  I morgon börjar jag jobba kväll och trots besked så har inte kroppen lugnat ner sig. Huvudväk sedan 2 v tillbaka, tryck över bröstet, yrsel, ledsen, ingen matlust, olust, rastlös men har svårt att ta tag i saker(sitter mest och gör inget alls), koncentrationssvårigheter, svårt att somna och humörssvängningar som inte är av denna värld(stackas man och barn). Ska faktiskt bli riktigt skönt att få gå på samtal och få (förhoppningsvis) rätsida på livet igen, bli mitt vanliga glada och energiska jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback