Tja...

Det var en Tysk, en Italienare och en Norsk kille som var dömda till döden.

        Domaren gav dom tre olika val:
        1: Bli skjuten
        2: Bli hängd
        3: Få AIDS-virus insprutat I kroppen

        Tysken sa: Skjut mig I huvudet.
        PANG! Tysken dog direkt.

        Italienaren sa: Häng mig.
        Vips var italienaren också död.

        Sedan sa norsken: Ge mig lite av det där AIDS-viruset.

        Vakten sprutade in viruset I kroppen på norsken, men han  skrattade så han föll ihop på marken.
        Vakterna tittade förundrat på varandra och undrade vad som var fel påkillen.
        Sedan sa norsken: Ge mig en spruta till. 
        Vakterna gjorde som han sa och sprutade in ytterligare en injektion.
        Nu skrattade norsken så han höll på att storkna, han rullade runt på backen och tårarna bara sprutade.
        Slutligen frågade ena vakten: Vad är det för fel på dig människa?

        Norsken flinade och svarade: Ni är ju så korkade, jag bär kondom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback