Seg

image172

Är trött men borde inte vara det. Lämnade barnen på dagis vid 8.30 och gick hem och sov till 12. Hämtade barnen, plockat lite och fixade lite mat till mig, barnen har ätit på dagis/skolan och var inte hungriga. Sitter nu med dagens första kaffe*njuter*. Misstänker att min trötthet beror på att jag ska tillbaka till min avdelning, dock ett annat skift men endå. Har inte jobbat på "min" avdelning sedan i mitten på december så detta blir nog en riktigt tuff vecka=(.
Har inte gjort något på hela helgen, har varit rastlöst,seg, omotiverad och trött*blääää*

Börjar inte jobba förren 22 i kväll, så det är några timmar till innan det är dags. Kommer inte orken tillbaka till nästa vecka så får jag ta kontakt med företagsläkaren igen, tänker INTE bli så dålig som jag har varit.

Ha en bra dag!

kramis

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hoppas att du känner dig piggare snart.Det är jobbigt att ständigt vara trött.Ha en fin dag och eb bra kväll på jobbet/Kram

Postat av: Åsa.S

Hoppas det ordnar sig! Kram!

2007-06-04 @ 17:06:16
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Nette

Många väntar med att ta kontakt med läkare och tänker att det säkert blir bättre men ibland är det bättre att inte vänta. Hoppas du blir piggare och hittar motivationen - annars borde du inte tveka att ta kontakt. Kram! :)

2007-06-05 @ 11:14:10
URL: http://enkelmenrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback