Samtal idag!

image195

Har varit på samtal nu i morse och det känns i kroppen. Är ganska slut , huvudet värker som bara den, mega tryck över bröstet och känner mig som en urvriden trasa. Hon verkar vara kanon och vi ska nog få mig på fötter igen även om det kommer ta ett litet tag. Ska dit igen på torsdag nästa vecka.

Har även försökt få tag på företagsläkaren idag eftersom jag fick gå hem tidigare från jobbet igår. Blir bara sämre på jobbet så jag klarar tydligen inte att jobba i det skicket jag befinner mig i*suck*.
Har inte fått tag i honom ännu och med mitt flyt*NOT* så lär jag väl inte få tag i honom nu innan helgen. Det kommer betyda att jag kommer gå och oroa mig hela helgen om jag  få tag i honom nästa vecka eller om han har gått på semester*SUCK*. Orkar inte gå till en annan läkare och dra hela historien. Vet iof inte hur många dagar man måste jobba efter en sjukskrivning(i över en v) innan man kan sjukskriva sig själv utan behöva intyg.

Kommentarer
Postat av: A

Vad jobbigt det låter....Inget kul alls att ha det så ju. Hoppas det ordnar sig för dig snart. Ha det så bra...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback