Läkarbesök i dag.

Har varit hos företagsläkaren i morse. Blev sjukskriven veckan ut men sedan tycker han att jag ska tillbaka avdelningen(inte min ordinarie) som det fungerade bra på. Dels slipper jag nattveckan(de jobbar 2-skift) som inte verkar fungerar just nu och dels så har jag inga dåliga minnen/vibbar som får kroppen att balla ur. Han ska prata med personal och se vad som går att fixa. Håll en tumme eller två att det blir som jag och läkaren vill.

Läkaren håller även på att försöka skaffa en tid till samtal för mig så jag kan beabetar allt som har hänt. Behöver nog en opartisk person som kan hjälpa mig att få rätsida på mobbningen och få lite egna verktyg att jobba med så jag kan bli helt frisk igen*längtar*.

Det känns faktiskt ganska skönt komma ifrån "min" avdelning och natten även om det bara är tillfälligt. Kommer bara jobba 2 veckor och sedan blir det 6 veckor semester/föräldrarledigt och det känns underbart.

Ha en bra dag!
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback