Är inte speciellt aktiv just nu.

Har blivit dålig igen=((. Knappt 1½ vecka klarade jag av att jobba innan jag rasade...igen. Måste vara att jag är tillbaka på min avdelning som orsaka detta. Förmodligen ställde nattveckan till en del. Jobbade 2 nätter, vände på dygnet i 1½ dag för att sedan jobba en natt till och där efter återgå till "normal" sovtid. Har försökt få tag i förtagsläkaren men han har varit bortrest och återkommer i morgon.

FAN vad jag är trött på detta eländet*suck*. Kan inte allt bara återgå till det normala, att jobbar och må bra.

Nu ska jag försöka komma i säng. Natti natti

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

En stor KRAM på dej! Hoppas du mår bättre snart!

Postat av: Annelie

Hoppas allt är bättre idag.Ha en fin helg/kram

2007-06-15 @ 19:07:28
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Carina

Usch va trist är höra.
Är du sjuk fysiskt eller är
det tjafset på jobbet som gör
dig dålig tro......kram Carina

2007-06-16 @ 19:40:55
URL: http://skalet2001.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback