Vill bara vila men...

maken blir sen och jag måste ta barnen till simskolan. Har varit på jobbet idag och pratat med chefen, läkaren och personal, arbetskamrater och jag är som en urvriden trasa. Huvudvärken och yrseln är inte att leka med.

Angående läkarbesöket så blev jag sjukskriven till den 22/7 sedan är det 3 v sem och 1 v föräldarledigt som gäller innan jag börjar jobba ½-tid den 20/8 till 31/8. Har även bokat in ett återbesök den 27:e för att se hur jag mår då.
Skönt att allt är fixat med jobbet, vart jag ska vara, vilket skift och att jag får börja jobba försiktigt och se vad jag orkar. Nu behöver jag inte oroa mig över det på semestern.

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Skönt med "frist" ett tad nu då.... hoppas att du mår bättre sen och orkar jobba!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback