Lugn lördag

Det blir en lugn dag för mig och barnen idag. Maken ska ut på festivalen och eftersom det strulade med barnvakt så var det igentligen meningen att jag skulle ut i går och han i dag. Efter efter några timmar på festivalen i går med man och barn så var jag så yr att jag inte ville tillbaka dit. Vi har handlat lite gott som vi ska ha i dag/kväll.

Är ganska trött då jag drömmde ganska otäckt. Drömmde att vi var i simmhallen och mellanpojken var på det djupa. Vände mig bort någon minut för att prata med älsta sonen och när jag vänder mig om för att kolla mellansonen igen, ligger han på botten i gröna badbyxor. Jag skriker till maken att ta dottern(som jag bar på ) och så dyker jag i och börjar ta mig ner och vaknar precis innan jag har fått tag i mellansonen. Hade lite svårt att somna om efter den drömmen*ryser*. Ingen av barnen har gröna badbyxor och efter denna drömmen så lär ingen av dem få det på några år.

Vad har ni för planer idag?

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Å fy, vilken otäck dröm. Inte lätt att somna om då inte

Postat av: Annelie

Jag förstår att du hade svårt att somna om då:-(

2007-07-28 @ 23:23:07
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: KvinnaFruMamma

Åsa och Annelie!
Tur är att man inte drömmer otäckt allt för ofta.

2007-07-29 @ 09:48:21
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback