&%¤# försäkringsskassan

image198

Fy vad jag är trött på dem! Visst har jag varit sen med att skicka in min sjukpapper men det är över en månad sedan. Fick tillbaka papperna för att fylla i min årsinkomst. Har varit på jobbet och fixat det  och lämnade in dem igen och nu har jag fått tillbaka papperna IGEN för att fylla i min årsinkomst. Vad tror de? att jag får ökad lön varje vecka??
Försöker få tag i tjejen som har skrivit under men hon är på tjänsterärende, har försökt ett bra tag*suck*. När jag lämnade in löneuppgifterna så lämnade jag även en lapp att jag inte har fått papperna för min sjukskrivning i maj. Har jag fått det pappret?? INTE DÅ, bara 4 st papper där det står påminnelse angående min lön som om det inte hade räckt med 1. Mår inte speciellt bra men läsa kan jag fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback