Trist att stryka...

Trist att stryka...

men det måste oxå göras*suck*. Har tillbringat ca 2 timmar vid strykbrädan. Själv göra själv ha...har man bara tvättat utan att ta hand om det så växer det snabbt till ett berg här hemma med 3 barn. Tvättmaskinen går för fullt är inne på 4 omgången och jag räknar med att hinna med en till*pust*. Skulle verkligen vilja ha en teve i tvättstugan. Fösökte verkligen pussla ihop det när vi renoverade i sommras men det blev ingen ledig plat över..TRIST.

Har tränat lite mer än 30 min på crosstrainen idag. Gick väldigt smidigt och även om jag var ganska slut när jag var klar, så märker jag att jag kan trampa fortare och jag orkar mer för varje gång. Det känns verkligen som ett stort steg i rätt riktning. Ganska festligt faktiskt att _jag_ som verkligen inte ha gillat någon annan träning än att promenera älskar min cross. Vet att folk har sagt att man ska hitta sin träningsform men trodde faktiskt att det var skitsnack...men nu är jag fast*s*.

Nästa vecka jobbar jag natt men då jag är halvtidssjukskriven jobbar jag bara 4 timmar(kl 22-02)*skönt*. Förhoppningsvis borde jag kunna sova lite mer än jag vanligtvis gör nattveckan. Fast med de senaste veckornas stora sömnbehov så kommer jag inte få några som helst problem. Har inte sovit något under dagen och det märks verkligen,  höll på att somna när jag satte mig i soffan i 5 min. Har inte lätt att somna i normala fall men detta är helt sjukt. Blir det inte bättre tills jag ska till läkaren nästa gång så får de ta massa prover, för detta är verkligen INTE normalt att jag måste sova 1-2 timmar under dagen för att sedan stupa i säng runt 22-23tiden.

Ska även ringa klubben(facket) imorgon förmiddag för att uppdatera mig om läget och även meddela att jag har blivit sjukskriven. Företagsläkaren skulle ta kontakt med personal eftersom NU måste något hända. De kan inte hålla på att dra ut på detta hur länge som helst, vi drabbade mår inte precis bättre av att det tar lång tid.

Nu ska jag starta min 5:e och sista maskin tvätt för idag.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Kikar in hos dej... rolig blogg med roliga bilder! Klart det är okej att du kopierar texten. Har den också som jättefint bildspel som jag kan skicka till din mail om du vill?
Trevlig kväll!

Postat av: Anonym

Vad har du för mailadress?

2007-02-25 @ 21:51:05
Postat av: Isabelle

Jag som skrev ovanför.

2007-02-25 @ 21:56:25
URL: http://bellasbabbel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback