Otrooooooligt!

våg

Helt oooooootrolig morgon! Har varit hos viktväktarna och vägt mig idag och vågen visade hela -0,9, trodde knappt mina ögon. Har nu gått ner 2,7 kg sedan jag skrev in mig den 20/1. Har ca 5,9 kg kvar till målvikten på 60 kg. Sist jag viktväktade (för 5 år sedan) fick jag kämpa för varje hekto gick ner ca 0,3-0,4 i veckan men nu slår jag det med råger. Fast med handen på hjärtat så jag tränat betydligt mer denna gång (dock ej sista veckan) och det verkar som om jag förbränner betydligt bättre vid träning. Nu vet jag iof att jag inte kan ha lika bra viktnedgång varje vecka men jag känner mig oerhört taggad.

Har varit inne och kollat på lite andra bloggar och flera av dem har skrivit en max två gånger sedan har de förmodligen tröttnat eller glömt att uppdatera. Ska bli kul att se vilken kategori jag tillhör, de som skriver eller de som tröttnar. Tror faktiskt att det kan vara bra att skriva ner lite av mina tankar och känslor.
Är lite av en halvanonym bloggare. Vännerna som känner mig väl kommer att veta vem jag är men bekanta och andra kommer förmodligen få luska ganska länge innen de kommer på vem jag är;).

Till lunch  idag blir det kalkon med keso i pitabröd och till middag blir det gryta av något slag. Har inte bestämt vad än. Får diskutera lite med maken när han och killarna kommer hem från fotbollsträningen.

Här skiner solen men det är kallt ca -7 grader*brrrrr*. Idag planerar vi inte att göra något speciellt, ska stryka och tvätta lite men annars ska vi bara ta det lungt och försöka krya på oss.

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback