Nybörjare..*suck*

Då har jag lyckat med att slarva bort ett inlägg, fin början på mitt bloggande*s*. Har försökt leta efter det men det är borta, häck päck väck*snyft*.

Ja det får bli en betydligt mycket kortare start.

Idag firar jag och maken 5 år som gifta. Det är även 5 år sedan 2:a sonen döptes. Vi ska inte fira då vi båda är genomförkylda. Blir bara något enkelt i kväll som hela familjen gillar...Tacos.
Ska ut och äta någon helg då vi är friska och har barnvakt.
Tänkte baka något som maken gillar men just nu kommer jag inte på något speciellt,  kanske en marängtårta. Får inte glömma att ta fram färs från frysen till middagen.

Måste även åka till apoteket och hämta ut mer rinexin(har bihåleinfammation) och salva till sonen.

Spännande och se om jag lyckas slarva bort detta inlägget oxå. Bäst att kopiera det ifall.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback