Lingon & blåbär

Lingon & blåbär
Var på L&B party hos en vännina igår, det var verkligen en jättetrevlig kväll. Fanns hur mycket som helst i sommarkollektionen som jag ville ha men det fick bli ett plagg till varje barn. Tösen får en
klänning och hårband, älsta sonen får en tröja och andra sonen får en keps. En kompis till värdinnan skulle ha en L&B party i april och jag var välkommen då. Få se så jag inte jobbar kväll men självklart vill jag gå=). Få se om jag även ska boka in ett party själv när jag är där i april, vi får se.

Var hos läkaren i går och fick välja om jag ville ha hel eller halv sjukskrivning. Vill helst jobba så det blir lite struktur på dagen så det blev 50% i 3 veckor. I stort sätt hela tiden jag var där så grät jag, snacka om känslomässig urladdning. Vi pratar om utfrysningen/mobbingen, hur det hela drar ut på tiden, hur det sköts från mina chefer, högre upp, mina önskemål, ovissheten och vad jag ska göra för att komma på fötter igen. Jag är så fruktansvärt trött på hela denna situation, ledsen på cheferna som inte tog tag i problemet när de både såg och fick höra det. Nu är vi 2 drabbade från samma skift så det underlätta en hel del.

På lördag är det vv igen och tyvärr tvivlar jag att vågen kommer visa minus. Vägde mig i morse och den står på exakt samma som jag vägde i lördags. Det är inte konstigt eftersom jag har varit sjuk och haft svårt att få i rätt mängd points varje dag. Kan jag fortsätta med träningen som jag har gjort i 2 dagar nu så borde det ge resultat nästa vecka.*håller tummar och tår*

Fredag i dag men här hände det inte mycket, maken vabbar för ena sonen. Jag har sovit ca 2 h nu i eftermiddag och tänker alldeles straxt gå upp och träna lite. Har faktiskt inte planerat in någon mat idag så vi får se vad det blir.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har haft ögonen på den klänningen ett tag. Dottern skulle bli superglad, får väl se :-)

Ha det gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback