Kaffe

Kaffe

Äntligen sitter jag här med dagens första kopp kaffe*njuter*. Vad vore livet utan denna ljuva dryck? Måste erkännas att jag är en kaffekärring ;)

Har faktiskt hunnit med lite idag fast klockan inte är 10 än. Lämnat den store på förskolan, handlat med de 2 mindre, startat både tvätt och diskmaskin, bäddat sängarna och gjort sallad till jobbet. Märks kanske att jag efter de senaste dagarnas gnäll mår bättre idag*skönt*.

Snart ska jag ta hand om tvätten, laga lunch och se om jag hinner damsuga av lite snabbt på nedervåningen. Ska lämna de andra barnen kl 13.15 på dagis och sedan är det bara att åkta till jobbet. Bara man inte kör slut på orken lagom tills man ska jobba.

Ska bli spännande och se om klubben(facket) tar kontakt med mig denna vecka och vad de i så fall har kommit fram till. Vi är ett par på skiftet som har blivit utfrysta/mobbade av en person och nu har vi(drabbade) tillfälligt bytt avdelning(fel ja, jag vet). Har fått veta att lösningen bara är tillfällig men tyvärr tror jag inte något kommer hända om inte jag slåss för det. Nu börjar jag äntligen må lite bättre, efter har varit ganska ner och sjukskriven i 1½ månad. Har mycket stöd från både maken, vänner och arbetskamrater på de andra skiften*skönt*. Det gör situationen lite lättare att uthärda.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Heeeej!
Trevligt initiativ bruden!!!
Klart du får länka till mig!
Ser fram emot att läsa mer hos dig!
Kramis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback