Har provat gamla byxor...

8 par byxor...


idag och 8 st kom jag i utan problem. Kunde knäppa både knappar, dragkedjor och även andas*s*.
8 PAR!!! Helt otroligt, nu blir jag ännu mer sporrad att gå ner i vikt. Trodde faktiskt inte det skulle bli så många, max 2-3 stycken. Detta kommer värma insidan ett bra tag=).

Lycka till M på intervjun i dag*håller tummar och tår*. Ringer dig i kväll!


Skönt att jag ska till doktorn på torsdag för det känns inte som jag blir bättre, snarare sämre. Trodde först att den tappade matlusten berodde på förkylningen men inser att det nog är jobbsituationen som spökar.
Inga hungerkänslor, stor vedmod och den extrema tröttheten beror nog på att inget händer på jobbet. De(personalchefen) har vetat om denna situation i över 4 månader och ännu har inget hänt. Det är 4 v sedan jag började jobba (tillfälligt??)  på en annan avdelning och om 2 v ändra de skiftgången. Vart ska jag då ta vägen?

FAAAN vad jag är trött på detta. Jag har ju inte gjort något fel. Gick till min chef redan i sep och sa att jag ville byta skift eftersom jag inte trivdes. Blev visserligen lovad en plats på andra skiftet till jul men i nov  drar de plötsligt in platsen och där står jag. Inget annat erbjöds, tror inte ens de försökte speciellt hårt.

Jag har familj och vänner som jag vill umgås med men inte orkar. Vill vara samma gamla glada jag som jag har varit innan. Orka ta hand om hemmet, familjen, hitta på saker  och bara må bra. Snacka om att företaget gör allt för att försvåra för utfrysta/mobbade personer.

Nu ska jag försöka gå och äta lite!


Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan
Vi får snart ta och träffas för att fira mitt nya jobb
vikarierande filialadminstratör
Kram från M

2007-02-21 @ 14:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback