Trött

image97

Fy vad jag är trött idag*gäsp*. Har varit uppe i 2 h men det känns fortfarande som jag precis har tvingat mig ur sängen. Blir nog en liten vila innan jobbet i dag oxå.

Tack för alla semestertips. Kolmården var vi på för 3 år sedan, kommer åka dit igen men inte i år. High Chaparal har pojkarna varit på med farmor o farfar för 2 år sedan men vi är lite sugna på att åka dit själva med barnen. Andra saker som finns på  listan är:
Tossellia, Skara sommarland, Bonbon land och Hansapark. Det är väl det som verkar vara mest intressant just nu. Vimmerby, legoland, Kolmården, ölansdjurpark, salvestaden, liseberg har vi varit på ganska nyligen.

Får vi låna svärföräldrarnas husbil så blir det lättare att planera + att vi  kan göra lite mer för samma pengar*hoppas*. De planerar en långresa upp i norra Sverigen men jag vet inte när, tyvärr.

Är sugen på att planerar in en resa till Ullared i slutet av maj och köpa kläder till mig*hihi*. Behöver en hel del nya kläder nu efter viktnedgången och även efter op. Det är snart 5 år sedan jag vägde så här mycket/lite och det var mellan 2 graviditeter och då köpte jag inte speciellt mycket kläder. 1998 var jag smal men de kläderna är inte speciellt moderna om jag säger så*S*. Nu går jag mest i stora t-shirts och gamla slitna jeans. Behöver verkligen lite fräscha sommakläder som sitter bra.

Nu får jag fixa lite här hemma innan barnen ska till dagis och jag ska jobba.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Caroline"Carro" Landén

Underbar bild...Ha en bra dag!!

Postat av: Åsa.S

Klart att du skall unna dig lite (mycket!) nya kläder nu, när du varit så duktig!!!

2007-04-19 @ 15:21:27
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Blingbling

Norrland är så fint. Jag är själv från Västerbotten. Här kommer lite marknadsöring. Klicka på länk.

Postat av: Dezzy

High Chaparral är roligt för barnen om dom tycker om att skjuta o leka cowboys! Jag ska jobba där i sommar igen, o jag har minst lika roligt som alla barn :)

2007-04-20 @ 12:51:29
URL: http://dezzys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback