Trist väder...

image96

blåser och är kallt*brr*. Jag vande mig snabbt vid helgens värme, hoppas det snart kommer tillbaka.

Tränade även i går på crossen men ska ta det lungt i dag. Kroppen får inte så mycket energi nu så jag vill inte bryta ner det jag har kämpat för att bygga upp. I morse ställde jag mig på vågen och den visade 61,1 kg dvs - 0,6 sedan i lördags*gott*. Tänkte köra hela veckan med 4 påsar nutrilett och ett mål mat om jag pallar. Nästa vecka blir det nutrilett 3 ggr och mat 2 ggr, om inte vågen gör en störtdykning*tvivalar*. Vill helst ner till 60 kg innan jag börjar med 2 mål mat, där efter byter jag ut ett mål nutrilett mot mat per 0,5 kg jag går ner. Men om jag inte har nått 60 kg till måndag så blir det 2 mål mat per dag iaf.
Middagen kommer även i dag att bestå av kyckling med grönsaker. Det är faktiskt underbart att få tugga lite mat.
Äter även 2-3 frukter varje dag(apelsin o äpple). Längtar verkligen efter att få börja köra efter vv igen och jag är bara inne på 3:e dagen av denna kur. Hur ska detta gå?

Sitter lite och tittar på vad vi ska resa med barnen i sommar. Jag har bett om 6 v ledigt från v 28-33(maken 4 v). Jag tycker att efter en tuff höst och vår så behöver vi tid tillsammans att umgås och ha roligt. Är inne  på
barnsemester och tittar lite på vad som finns att göra för barnen i Sverigen, Danmark och Tyskland. Få se om vi bestämmer oss för något i helgen. Något ni kan rekomendera?

2 arbetsdagar kvar denna veckan och just nu känns det tufft. Jobbar 9 h kvällsveckan mot normala 8 och det känns i kroppen efter min långa sjukskrivning=( . Tänkte faktiskt passa på att vila lite innan jag sticker till jobbet i dag.

Nu måste jag fixa dagens middag till mig och ta tag i min stryktvätt, vill inte börja bygga berg.

Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Här kommer ett litet tips. KOLMÅRDEN! Hallå, vilda djur på riktigt =) 750 attraktioner på en och samma plats. Enzo fyller dessutom 1 år. Wow. Där finns också Tiger world, helt nytt för i år =)

Postat av: Annelie

Jag håller med blingbling om att Kolmården är bra. Fin campingplats med bra aktivitet också, beror förstås på barnens ålder.
High Chaparal tycker våra barn om, dom vill gärna dit igen.
Ha en fin dag!
PS. Tror du lyckas gå ner till 60 kg, men lycka till =)

2007-04-18 @ 10:35:46
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Annelie

Och här är en till som håller med.
Vi var iväg i november på en 14-dagars till Gran Canaria så sommaren blir hemma med dagsutflyker till typ Kolmården osv.

Lycka till med vågen!

2007-04-18 @ 14:56:34
URL: http://www.tigerfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback