Tack alla!

image110

Nu är allt klart och pirret börjar så smått smyga på. Går och oroa mig för att vågen ska balla ur och visa alldeles för mycket(59,3kg i morse). Blev lite mer mat än jag har ätit de senaste veckorna men jag tvivlar på att jag har ätit över mina 20 points. I värsta fall får jag visa kortet från vv(lördagens vikt) och skylla på att jag samla vatten precis innan mens.

Tackar för alla lyckoönskningar*kram*. Jag kommer skriva och berätta så fort jag kan och orkar.

Ska upp straxt innan kl 06.00 i morgon då jag ska vara på kliniken kl 07.00. Jag kommer opereras först med det kommer väl tidigast igång runt 8-tiden, skulle jag tro. Om allt går bra får jag åka hem samma dag vid 16-tiden. Om jag skulle bli dålig av nakosen  får jag stanna över natten. Vill helst hem samma dag så jag hoppas att jag tål sövningen bättre än jag gjorde sist(2002).

Det ska bli så förbaskat skönt och bli av med eländet. Slippa värken i nacken/rygg, få bättre hållning och få tag i kläder som sitter bra. Har redan börjat planerat in gemensamma besök i simhallen i höst. Vilken lycka att kunna köpa en bikini, jag kommer nog köpa hur mycket som helst*S*. Åh nu längtar jag verkligen till morgondagen.

Nu ska jag gå igenom allt en ggr till och sedan försöka gå och få lite sömn.
Kram

Kommentarer
Postat av: Mija

Bröstop?
(Ja har gjort två)

Postat av: Annelie

Jag vet att detta kommer bli jättebra:) Känner två som gjort det av olika anledningar(för stora+stor skillnad i storlek)Hoppas du mår bra efter operationen och slipper må illa.Jag evt hur det är att ha gasen kvar länge...är själv en sådan.
Jag hoppas du inte får onte efter också! ((kram)) till dig

2007-05-01 @ 10:37:06
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback