Pojkarna blev besvikna

image103


De skulle på fotbollsträning  kl 16.45 men vi hinner  bara dit så säger de att det är inställt idag. Killarna blev inte glada men vad ska man göra? Nu får de spela lite boll på tomten i stället.

Fy vilken huvudvärk  och yrsel jag fick under utbildningen. Det var faktiskt ett tag sedan jag kände så. Vid sådana här tillfällen märker jag att jag har en liten bit till innan jag är helt frisk.

Maken är hemma och är sjuk idag. Han har feber, är trött och blir anfådd för inget alls. Bara han inte smittar mig*peppar, peppar*.

Skrev faktiskt upp mig på övertid på söndag, vet iof inte än om jag får jobba men det lär jag väl få veta i morgon*hoppas jag*. Försöker samla så mycket komp jag kan eftersom jag ska vara ledig 6 v i sommar. Ju mer komp jag har ju mer sparar jag på semestern=).

Få se om jag går ut på en lite promenad i dag, det är fint väder men får jag inte bukt med huvudvärken så blir det inte av. Har några timmar till på mig innan det blir mörkt.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Mija

Min humor.
skrattar
Min humor, helt klart!
;)

Postat av: Nette

Min med! Härliga bilder! :)

2007-04-25 @ 21:20:12
URL: http://enkelmenrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback