Kaffepaus

image109


En liten vila och var hamnar man då? Jo givetvis vid datorn*S*. Hur klarade man sig utan den förut?

Tack för alla gulliga ord inför morgondagen. Kan inte påstå att jag är speciellt nervös, är mer stressad av allt jag ska försöka hinna med idag. Och sur för att menseländet inte har dykt upp än, den lär väl dyka upp i morgon*yippi-NOT*. Känns inte kul att har ömma bröst pga pms och ont i brösten efter op. En av dem i taget hade känts bättre. Ja nu kan jag inte göra något åt det, tyvärr, bara hoppas att den väntar till ons innan den kommer.

Har fått undan det mesta av den rena tvätten, bara lite kvar*skönt*. Tvättkorgen är i stort sätt tom det känns oxå bra. Har fixat kläderna inför morgondagen, papprena är ifyllda, väskan är framme(räknar med att åka hem samma dag men det beror ju på hur jag mår).
Det som är kvar att göra är: handla mat, ta ut pencilin, ta foto och städa av lite.

Nu får jag fortsätta...
kramis

Kommentarer
Postat av: Annelie

Åter igen..Lycka till!
Hoppas du inte mår illa efteråt. Fasiken det där med mensen.Håller tummarna där. Jag vet att man kan få en tablett utskrivet som skjuter upp mensen. Bra t.ex om man ska utomlands, men jag har aldrig provat själv, så jag vet inte.
Ha det fint ikväll

Postat av: Nette

Jag har hört att de där tabletterna funkar riktigt bra - kanske du kan kolla om du kan få en sådan?

Lycka till!!!!!

2007-04-30 @ 21:42:50
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Arletta

Lycka till! Håller tummarna för att du blir pigg snabbt och nöjd med OPet.
Kram

2007-04-30 @ 22:08:22
URL: http://wallemini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback