Fattar inte varför...

image98


jag är så trött. Misstänker att det kanske är en blandning av heltidsjobb, förkylning på g och dieten. För 2 veckor sedan jobbade jag min första heltids kvällsvecka på länge och jag fick flexa de 2 sista dagarna eftersom jag var så trött. Nu har jag pallat hela veckan men fy vad jag är trött. HAr slumrat lite nu på förmiddagen medans barnen har leket på ovanvåningen. Dieten gör mig förodligen oxå lite trött + att jag har ont i halsen. Vill INTE bli sjuk IGEN. Det var exakt lika dant i feb när jag försökte jobba heltid, blev sjuk hela tiden. Nu har jag bara en arbetsvecka kvar innan op och jag vill verkligen hålla mig frisk.  Blir en lugn helg här hemma.

Fick veta i mitten på veckan att den andra tjejen som var utsatt för mobbing nu är sjukskriven=(. Hon mår precis som jag gjorde, fy vad det är jobbigt att se. Hon hann precis tillbaka på avdelningen(men annat skift) innan hon inte orkade mer. Själv känner jag bara att jag vill inte tillbaka och dra i skiten. Konsulten ska tydligen börja intervjua oss nu i maj för att få en egen bild av situationen.  När hon har gjort en plan och gruppen har börjat fungera så ska jag tillbaka*vill inte*. Efter min op ska jag tillbaka till min avdelning men en annat skift till och börja med. Har varit bort i ett halvår från avdelningen och det har hänt en massa nytt. Jag vill gå brevid och inte känna någon som helst press. Är fortfarande inte helt frisk eftersom pressar jag mig för mycket så får jag typ blockauter och står där som ett fån och fattar nada. Tvivlar på att konsulten kan se hur folk verkligen beter sig, de flesta kommer nog att sätta upp en mur och vara så trevliga mot alla. Hon kan knappast vara där 8 h per dag, 5 dagar i veckan i minst en månad. Ja vi få se vad som händer men jag kan säga att jag längtar INTE tillbaka till mitt skift.

Blir ingen vägning i morgon vv har stängt. Lite har jag gått ner men min våg är lite mysko så jag vågar inte lita fullt ut på den. I går satt de och åt pizza på jobbet och jag måste erkänna att det var tufft att sitta där med min kycklingsallad. Var så oerhört sugen, kände mig som en hund där saliven rinner när de ser mat(vår hund gjorde det iaf). Klarade det utan att ens smaka en pytte bit men om 2 veckor så sitter jag med en pizza och ett glas vin*längtar* Maken kommer få dela maten åt mig*s* men pizza ska jag ha*basta*.

Nu får jag fixa lite mat till barnen innan de går helt överstyr.

Har en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: A

Hej. Det är helt Ok att låna. Ha det så bra...

Postat av: Carina

Trist att höra att din jobbarkompis också mår så dåligt som du gjort.
Du det med tröttheten fattar jag inte alls vad det beror på för min egen del, är bara såååå trött hela tiden även om jag sovit bra.
För din del beror det säkert på det du skriver,
inte alls konstigt med förkylning i kroppen och din diet!
Kramen Carina

2007-04-21 @ 07:56:59
URL: http://medlem.spray.se/skalet2001/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback